höstväder

Det blev trots allt en runda till Apoteket idag; gurgelvatten och vitamin B. Nu ska förskylningen väck!

En ny mössa från Gina Tricot passade jag på att unna mig. I löööv red!


Jag ska lägga mig tidigt ikväll, det kan behövas. Vilken sömnbrist jag lider av, lyckades somna under håltimmen. Hihi.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Hanna

Krya på dig!<3

Jag ska tyvärr inte till Borås på söndag, så det blir ändrade planer men hoppas vi kan träffas snart ändå! :D<3

2009-09-12 @ 17:37:07
URL: http://hannnaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0