On the go

Hej, nu sitter jag i bussen och det är drygt 2 timmar kvar innan vi når Centralen. Men lär snart dö av parfymen kvinnan framför mig har. Outhärdlig! Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Nathalie

ja vi var med i början och sen lite senare med vita plymer :) ha så kul på cats! mamma ringde mig idag och sa att jag skulle få det i födelsedagspresent! :) wiiieeee!

2009-09-01 @ 21:17:30
URL: http://nathalieakselsen.com
Postat av: Johannas porträtt & teckningar

Haha, du är för rolig! Men jag håller med dig, det är HEMSKT att sitta bakom någon som har för mycket parfym på sig, eller någon med en hemsk svettdoft! Uää! Haha! ;D



Kramis! ♥

2009-09-04 @ 17:36:53
URL: http://www.johannajagendal.se

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0