PHOTO

Lugn dag, trodde jag. Icke sa nicke. Bussen hem KOM ALDRIG vilket resulterade i att jag hann hem i tio minuter innan jag var tvungen att ta bussen till träningen. En fotografering vill man helst INTE komma försent till!
Osminkad med äckligt hår fick jag göra det bästa av situationen =)


På torsdag blir det ännu en fotografering, med fina lilla klassen!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Frida Ellinor

du är söt!



när ska ni ha foto? Vi ska ha kl 12.50, jag kanske kommer! :D vore rätt kul att ha med min coola ben-ställning på klassfotot, tänkte jag. :)

2009-09-23 @ 15:37:06
URL: http://fridaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0