10 april



Någon som kan gissa vart jag har varit idag?
Gratis energidryck, reklamblad, goodie-bags från Läkerol, bajamajor, muffinsfika, väntrum, nummerlappar...?

Hoho. Bloggar mer om Idol 2010 när jag fått bilderna från Tanyas kamera!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Anonym

Hej jag såg att du gillar Kenzas Balmain inspirerade skor. Ville bara tipsa om att de finns på tradera.

http://www.tradera.com/Party-Skor-Sandaletter-Sandalett-nitar-strass-ZARA-Balmain-auktion_340307_111181822

2010-04-20 @ 13:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0