I'm home!

Tillbaka till vardagen ;-)
Helgen var härlig, bloggar mer om detta under veckan.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Emelie

svar: ja, de har så annorlunda gulliga, (och coola) kläder. En Monki-butik ska faktiskt öppnas i min stad innan sommaren :D längtar...

Håller med om att Weekday har snygga kläder också. Lite synd att de inte öppnar en sån butik här också... :( dem borde ju flytta hela Sthlm hit istället kanske.. eller iallafall alla bra affärer :)

2010-02-08 @ 17:51:44
URL: http://sweetrockstarbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0