Stockholm next

Jag har haft en väldigt givande dag. Träningen gick åt skogen, haha, men jag har varit duktig och skrivit ned vårat program, så nu ska jag öva på räkning osv.
Besöket på Operan är jag så fruktansvärt nöjd över. Vi fick sitta med under dansarnas uppvärmning och jag är både inspirerad och fascinerad :-)



Imorgon åker jag till Stockholm och kommer hem sent på söndag. Troligtvis kommer bloggen stå orörd tills dess, men man vet aldrig om det smygs in ett litet inlägg i alla fall.

Ha en bra helg,
Puss
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0