Dagens händelse

Idag var jag, min far och syster i Göteborg (jag mobilbloggade om detta, men tydligen funkade det inte).
Tanken var att shoppa och sedan se Erik och Calle på Media Mark. Arrangörerna hade dock ändrat på tiden så vi kom till en tom scen, snopet!

Jag shoppade i alla fall vidare som the big spender jag är - det blev ett frodral till iPoden och Cats på dvd här.



bild: från Eriks blogg (Göteborg)

Jag tror faktiskt jag såg killarna på stan, småtjejerna hängde efter som en lång svans. Det såg ut som ett karnevaltåg!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Cocie

Hej! Jag vet att det inte är roligt att få reklam, men jag hoppas på att jag gör den här reklamen mer för din skull än för min egen! Det är nämligen så att jag precis startat en blogg som kommer att fyllas med massor av mode, skönhet, stiltips, shopping, inspiration och annat skoj! Låter det intressant? Ta en titt!



Kram ♥

2010-01-10 @ 11:29:12
URL: http://cocies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0