8 maj

Sådärja.
Nu sitter man här och hade tänkt uppdatera...

Nelly mår bra och växer så det knakar, hon är dock inte rumsren än. Men nu har vi börjat på valpkurs! Hon är yngst i klassen och den som tappar koncentrationen snabbast, men jag tror att hon lär sig mer och mer :-)
Mina fritidskaktiviteter är på nedgående (bokstavligt talat)
Och lärarna i skolan fyller på med prov efter prov. Men nu är nationella i engelska B över, tack och lov. "Speaking" kan vara bland det sämsta jag gjort i hela mitt liv, hehe. Och precis som alla andra hörde jag inte ett piss av vad skotten sa.

Hur mår ni? ♥

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0