Onsdag

I skolan håller tvåronas estet-elever (vi) på med ett gemensamt projekt som ska gå i land nästa vecka. Min hjärna har aldrig arbetat så mycket som nu, haha. Totalt utmattad efter en dag med rep, men det är en trevlig hatkärlek.
Mamma var snäll och stod utanför skolan, redo att hämta mig med bilen. Vi köpte med oss hämtpizza och åkte hem och frossade. Sedan var det valpkurs - i regnet.

Nu ska en trött valp sova, och jag tänker slumra så gott framför en film som min syster valt ut.
Over and out,

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0