bad excuses

Imorgon är Isabella Löwengrip i stan och håller föreläsning. Hade jag inte haft lektion då hade jag banne me gått dit och lyssnat, för är det någon som har lyckats etablera sig via internet är det hon. Vilken entreprenör!
Och ja, på tal om min egen blogg så får ursäkta den dåliga uppdateringen. Men jag är så trött och det är så mycket i skolan just nu, jag har tre prov den här veckan och det suger att lärarna ska stoppa in allt under vecka 41.

Pyskologi...
Engelska C...
Arbetsmiljö & säkerhet...

Pust.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0