honey, I am home

Tog mig en snabbis till biblioteket efter skolan och lånade Twilight på ljudbok! Engelska, såklart. Jag ska bättra på min hörförståelse, tänkte jag.

Här är mitt schema för HT. Det kanske ser jobbigt ut, men det beror på att vi har en delad klass med både bild och teater, så deras lektioner är också med. Jag tycker faktiskt om schemat! Massor av karaktärsämnen!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: MammaBlogg

Hej Madeleine,

klart jag hjälper dig.

Tittur och kurragömma är verkligen en hit!

Annars flygplan och allt där man "slänger runt" med barnet.

Kittellekar, typ det kommer en mask...

Så små barn har ju rätt svårt att "leka" själva. Istället kryper de mest runt och upptäcker och analyserar.

Annars sånt de gillar tror jag är klossar att stoppa i plika hål, Duplo (stort lego)läsa böcker, telefoner!!!

Hoppas det hjälper dig!

kram karin

2010-09-06 @ 20:17:16
URL: http://karinlund.com
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-09-06 @ 21:26:22
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0