STUDENTMÖSSA BESTÄLLD!

... Ja, jag har ett moment här. Det är stort.



Jag tog inte den på bilden, vi fick inte ha brodyr utan enbart programstrimma. Vad jag tycker om det behöver vi inte dra upp, jag har accepterat det. Mössan blev i modell lyx och som tillbehör tog jag bl.a ett champagneglas med gravyr och en student-bok!
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Elin, 18 år och mamma.

Hej! Gud vad svårt. Hanna är ju ett år nu men hon vet ju inte än vad "leka" betyder. Det är mest jag och Niklas som leker med henne. Hon vet iallafall hur man leker tittut och det tycker hon är roligt. Att gå till lekparken är kul där hon får gunga och åka rutschkana. Sedan så är det ju mest jag och Niklas som leker med henne så hon skrattar, typ, vi kan göra roliga ljud eller konstiga rörelser som hon skrattar åt. Men ja, hon har ju inga speciella lekar än som hon tycker är roligt, bara tittut. Hoppas jag var till någon hjälp iallafall. :).

2010-09-08 @ 06:30:15
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0