svansjön

Det är så mycket som händer i skolan just nu att jag inte hinner med att blogga. Kulturfestivalen börjar på torsdag (om fyra dagar!!!) och det är mycket planerande och repitioner. Jag var på skolan idag (ja, en söndag!) och riggade ljus och städade. På Kulturfestivalen kommer alla esteter visa upp sina slutprojekt, jag tror det kommer att bli jättebra! Det ska bli väldigt roligt.

Igår blev det bio
, Ellen och jag hade bestämt oss för att träffas och ta en paus från verkligheten. Vi såg "Black Swan" - den var FANTASTISK. En perfekt film, jag blev så fängslad och Natalie Portman var fullkomligt underbar i huvudrollen.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0