ice cold

Den här helgen har jag hunnit köpa inte mindre än tre par skor och åkit skridskor med Kien. Efter turen åkte mamma och jag till affären och handlade mat, varpå jag fick med mig en Ben & Jerry hem... syndigt gott.



Madde: Alltså, man kan inte sluta äta!
Bella: Fast det är tur att vi är två som delar.
Madde: ...
Bella: Jag hade aldrig kunnat äta upp en sån' där själv.
Madde: Du, det här ska du ha jäkligt klart för dig. Jag klarar det lätt. L-Ä-T-T!

Jag har aldrig varit allvarligare.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0