always trust in who you are

Sitter och drömmer mig tillbaka till Lejonkungen i London. Den var bland det bästa jag sett! Åker ni till London och ska se en musikal kan jag varmt rekommendera den. Har hört att den går i New York, också.
Min sånglärare blev avundsjuk när jag berättade att jag vart och sett den och då föreslog jag att hon skulle titta på Youtube. "-Ja, det ger ju verkligen samma känsla!" Haha. Men det är bättre än inget, jag tittar på de här videoklippen om och om igen och återupplever.

Spana in den fantastiska kostymen!

I Just Can't Wait to Be King

Shadowland

They live in you

The Lioness Hunt
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0