sooooon

Jag hann knappt sova av mig ruset innan jag blev kallad till Tåget för att fortsätta repitionerna med sommarspelet. Vi har repat hela veckan, det har varit superintensivt! Imorgon är det äntligen dags för premiär och vi hoppas på strålande sol! Vi får se om det blir någon premiärfest, jag håller tummarna för det. Annars är det bara hem och packa för dagen efter drar jag till the big apple. Kyss

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Smsa Låna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-19 @ 08:29:02
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0