Sjung om studentens lyckliga dagar

Klockan 05.30 gick jag upp.
Klockan 03.00 kom jag hem. Och jag hade nog fortsatt längre om jag inte varit så förbaskat trött (dumma mig, varför måste man sova?).

Studenten var nog den längsta (och roligaste) dagen i mitt liv. Skratt, skålar, tårta, jordgubbar, champagne, cider, presenter, tårar och lycka. Vilken känsla att springa ut på trappan... och flaket sen! Jag ville aldrig kliva av, jag hade kunnat stå där och dansa tills natt blev dag (men det gjorde jag på Grand Hotel istället, hehe!). Jag har heller aldrig känt mig så vemodig och tårarna gick inte att hålla tillbaka. Jag kommer att sakna min teaterlärare Henrik, hans råd och vägledning och gett mig så mycket. Jag kommer att sakna underbara, mysiga och fantastiska Barbro.
Och sist men inte minst - mina guldkorn i klassen. De är så fina och jag vill aldrig någonsin tappa kontakten med dem ♥




Och grattis och bra jobbat, syrran!

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Och vad händer nu?
Jag vill resa, upptäcka saker och utvecklas. Jag ska lyssna på mig själv och göra sådant som jag älskar, mår bra av och som jag finner meningsfullt. Skål för friheten - Nu väntar framtiden!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0