Åh vad jag längtar tillbaka!

Okej, här kommer en kort summering av veckan:

Måndag: Landade runt 6 pm. Vi åkte upp i Empire State Building och beundrade staden och dess ljus.
Tisdag: Shopping, shopping, shopping och Harry Potter-utställningen
Onsdag: American Museum of Natural History, restaurangbesök + inställd musikal. Vi skulle ha sett "How To Succeed in Business Without Really Trying" men Daniel meddelande att de inte kunde genomföra föreställningen (scenteknikern höll tydligen på med droger eller nåt, i vilket fall som helst hade hann fått i sig en överdos vilket ledde till döden, what a drama! Jag tyckte verkligen synd om Daniel och resten av ensemblen)
Torsdag: Vi fick nya biljetter och gick och såg "How to Succeed in Business Without Really Trying" - jävligt bra var den!
Fredag: Shopping i Soho, båttur ut till Frihetsgudinnan, midsommarfirande vid vattnet, ground zero och sist men inte minst träffade vi Daniel Radcliffe (!).
Lördag: Vi såg musikalen Spider-Man: Turn off the dark
Söndag: Vi gick på museum, MoMa, och tittade på baseball i Bronx (New York Yankees vs Colorado)
Måndag: Central Park och shopping. Vi åkte hem runt 6 pm.

Sedan ska vi inte tala om all skräpmat jag hann trycka i mig; pizza, cheesecake, cupcakes, amerikanska pannkakor med sirap, bagels, muffins, froot loops (sockerflingor!), hamburgare, pommes, milkshake, cola, glass och frappuccino på Starbucks.

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0