When will my life begin?

I söndags var jag och min syster på bio och såg "Trassel". Jag visste att jag skulle älska den redan innan - det är ju förböven Disney vi pratar om! De gör alltid bra filmer. Karaktärerna var klockrena, skämten roliga, sångerna var bra och berättelsen föll mig helt i smaken. Det är dock lite synd att det är Disneys sista (!) prinsess-film. Hur som helst - jag avgudade "Trassel" och jag grät i floder. Till er som inte har sett den tycker jag att ni borde gå och göra det! Och se den i 3D! Det gjorde tyvärr inte jag, men jag tror att det hade blivit en ännu bättre upplevelse då.



Nu lyssnar jag på soundtracket om och om och om och om igen! Om jag ska säga något negativt så är det synd att Finn bara sjöng en låt i hela filmen (Måns och Molly gjorde förövrigt ett jättebra jobb som rösterna till Finn och Rapunzel).
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.
Postat av: Josefine

Jag såg Trassel för två veckor sedan och jag kan inte annat än hålla med dig! Den var helt underbar! Och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna i slutet!

Dessutom såg jag den i 3D (debut för mig) och det var en härlig upplevelse!

2011-03-03 @ 18:36:49
URL: http://jjosefinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0