p som i politik

Dags för omval! Har ni röstat? Jag som inte var myndig när valet ägde rum i höstas har äntligen fått min revansch, hehehe! Passande nog kommer Björn Kjellmans nya rulle ut i dagarna, "Fyra år till", som är en politisk komedi. För ungefär ett år sen var jag på inspelningen i Mölndal och medverkade som statist, blev så nyfiken på slutresultatet att jag bestämde mig för att hyra filmen.



Fint, hehe.
Men scenen när vi satt och sjöng var ändå roligast. Filmen öppnas föressten med den scenen - "Liberaler, känner det är nån'ting på gång! Liberaler... lalala".

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0