"roadtrip"

Bilder från Fridhem:


Påväg till Svalöv


Fridhem


På kvällen tittade vi på teatertvåornas fantastiska föreställning "Massakerlekar"...

Det var fyra roliga och krävande dagar. Vi sov i sovsäckar på ett trägolv en bit ifrån skolan och jag däckade i säng varje kväll. Jag kände mig så utmattad! Min kropp skakade av adrenalin och nervositet. Det var många sökande och luften vibrerade, både på skolan och på hotellet. Jag lärde känna många fina människor som jag delade både skratt och tårar med de kommande dagarna. Jag fick ett väldigt bra intryck av skolan, eleverna och lärarna. Fantastiskt. Jag är så glad att jag lyckades ta mig igenom alla proven, i höst ska jag tillbaka och jag längtar redan ner till lilla Svalöv.
Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0