Living in a dream

TJOHO!
Nybliven skåning talar!

Livet på Fridhem är underbart. Nu är jag hemma i Borås över helgen för att hämta lite fler prylar till lägenheten, dessutom ska jag passa på att träffa familjen och jobba.

Min klass är fantastisk, den består utav 16 mycket roliga och fina människor som jag redan har börjat att älska. Och våra tvåor sen... AH. Jag ler så fort jag tänker på dem. De gav oss ett kungligt mottagande och jag är så glad, rörd och lycklig! Jag har aldrig känt mig så välkommen förut.
De första två veckorna har bestått utav mycket aktiviteter (och en hel del fester)! På lektionerna har vi jobbat mycket med improvisation och sammarbetsövningar, vilket är svinbra. Jag tjöt av förtjusning första gången jag såg schemat, det ligger många spännande projekt och bara väntar på oss! Wieee. Vår lärare Morgan är förövrigt en riktig klippa - en fantastisk pedagog!

Ta ej bilder, idéer eller liknande som finns på min blogg utan att fråga om lov. Kommentarer som är kränkande mot mig eller mina nära raderas.

Kommentera inlägget här:

Namn
Glöm mig inte!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress (så kan jag kika in hos dig):

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0